Обичаш ли да получаваш подаръци?


Днес ще ти разкажа какви подаръци получих това лято – БЕЗ повод. 
И това са само част от тях.
Много съм доволна, защото си обзаведох спалнята със стилни придобивки само за 2.49 лв.


КОМПЛЕКТ ДЕКОРАТИВНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ
 – размер: 40x40 см, микрофибър, полиестер, на които редовната цена е 42 лв.

КОМПЛЕКТ СПАЛНО БЕЛЬО 
от 4 части. Материала от който са направени е микрофибър. Редовната цена на комплекта е 70 лв


СТЕНЕН ЧАСОВНИК 
с диаметър: 30.5 см., дебелина: 4.5 см и е пластмасов. Редовната му цена е 20 лв.



КУТИИ ЗА СЪХРАНЕНИЕ 
с размери 33 x 20 x 20 см и 25 x 17 x 20 см. 
Материала от който са направени е памук и полиестер. Редовната им цена е 20 лв.




И да не пропусна и АРОМА ДИФУЗЕРА
с който си правя релакс у дома с масло от люляк. 
Символичната му цена беше 4.99 лв. без маслото






     Чудиш се кой ми е направил такива красиви подаръци ли? 
Сега ще ти разкажа:
Аз съм фен на продуктите на Avon. Не мога без тях. 
Използвам и друга козметика, но пазарувайки си от Avon си спестявам много време от дългото обикаляне по магазините, избиране на продукти, пък дали тези продукти ще ми действат добре, чудя се към кого да се обърна за консултация и дали ще ми дадат адекватни отговори на моите въпроси. Попадала съм и на намръщен обслужващ персонал и съм се отказвала да започна разговор... и на всичко това сложих край! 

Към днешна дата, аз и моите приятелки избираме да се срещаме на кафе и заедно с удоволствие разглеждаме брошурата на Avon и... 
си пазаруваме. 
Така реших проблемите с избора на покупки на всички.

Имам регистрация в сайта на Avon и от там си правя поръчка на избраните от мен и приятелките ми продукти. И затова, че си харча парите в Avon, компанията ме стимулира с различни подаръци. 
Има различни програми от които мога да се възползвам и аз решавам кой точно подарък искам да получа. Не е ли чудесно това! 

И това не е всичко – в Avon винаги има още нещо
Получавам и отстъпка от цената в брошурата. 
Продуктите си ги получавам на 
посочен адрес от мен или от най-близката за мен поща в България.

Ако и ти искаш всичко това за себе си, се свържи с мен като натиснеш ТУК 
и въведи във формата своите контакти. 
Аз ще ти се обадя да ти разкажа от какви актуални подаръци и програми можеш да се възползваш и ти. Очаквам те!

     Уважаеми читателю,
     Благодаря ти за отделеното време над тази статия! Тя е написана за теб и всички читатели на блога с идеята да е от полза, като разбереш как лесно можеш да се възползваш и ти от винаги приятно пазаруване. Ще съм ти благодарна, ако решиш да я подкрепиш като я споделиш в социалните мрежи или на твои приятели, за които решиш, че е полезна. За мен е важно твоето мнение по темата от статията, и ще се радвам да го споделиш в коментарите по-долу.

Статията не е спонсорирана.

Следи всички публикации за Avon  ТУК



Коментари