Масаж при бременност с гадене и повръщане


Преди много години, когато бях бременна ( и с двете бременности) постоянно ми се гадеше и повръщах. Спомням си, че стоях гладна, за да нямам такова неприятно действие, но не ми се получаваше – връщах стомашни сокове. Може би и затова като родих сина ми от родилния дом ме изписаха по-слаба, отколкото като забременях. За съжаление, тогава не съм чела книгата на Петър Димков – Лечителя, а е могло да си намеря начин да си помогна.




Масаж: при гадене и повръщане на бременни

     Той е много сложен и затова трябва да се прави от специалист- масажист, и то по нареждане на лекар
     Застава се пред болния лице срещу лице, ръцете се слагат отстрани на главата така, че пръстите да допират до възходящата кост на челюстта, а показалците се закачват на ухото. С вътрешната страна на палците се минава с леко треперене от двете страни на гръкляна, докато се съберат в гънката на брадата и врата, там се напипват рогчетата на езичната кост. Върховете на палците се слагат паралелно под тази кост и тя леко се повдига, без какъвто и да е натиск назад. Натиск има само отгоре, и то без да се пречи на дишането. Продължителността е минута-минута и половина.

     Уважаеми читателю,
     Благодаря ти за отделеното време над тази статия! Тя е написана за теб и всички читатели на блога с идеята да е от полза, като си припомним за безценното наследството оставено ни от ПетърДимков - Лечителя. Ще съм ти благодарна, ако решиш да я подкрепиш като я споделиш в социалните мрежи или на твои приятели, за които решиш, че е полезна. За мен е важно твоето мнение по темата от статията, и ще се радвам да го споделиш в коментарите по-долу.

Очаквай следващата статия на тема „Здраве” , в която заедно с теб ще разлистим книгата на  Петър Димков – Лечителя

ПРИРОДОЛЕЧЕНИЕ И ПРИРОДОСЪОБРАЗЕН ЖИВОТ БЪЛГАРСКА НАРОДНА МЕДИЦИНА

Статията не е спонсорирана.

Следи всички публикации за Health / Здраве ТУК

Коментари