Правиш ли си масаж на корема


     Аз съм човек, който не обича масажите. Ходила съм няколко пъти на такива процедури, но след това усещането, което съм имала не ми е харесвало.

     Скоро разбрах колко важен е масажът. Имам проблем с червата.  Беше ми обяснено как сама да си масажирам корема, с което да подпомогна правилното им функциониране. 




     Реших да отворя за съвет книгата на
Петър Димков – Лечителя да прочета какво е написано относно масажите. Цитирам дословно:

Масаж  на корема

Той е едно особено изкуство. Употребява се при запек, затлъстяване в областта на корема, чревни възпаления. Прави се със специално предназначена топка, която се търкаля около пъпа от дясно на ляво (по пътя на часовниковата стрелка), първо в малки кръгове около самия пъп, после в по-големи по периферията на корема и оттам по същия път топката се връща пак до пъпа.

Масаж при газове в корема

Масажистът застава зад правостоящия болен и обхваща корема му с двете ръце така, че върховете на пръстите му да са в стомашната вдлъбнатина (под лъжичката). Със силен натиск пръстите се прокарват докъм ребрата встрани така, че кожата да се опъне и в това положение да остане две минути. Прави се няколко пъти.”


     Уважаеми читателю,

     Благодаря ти за отделеното време над тази статия! Тя е написана за теб и всички читатели на блога с идеята да е от полза, като си припомним за безценното наследството оставено ни от Петър Димков - Лечителя. Ще съм ти благодарна, ако решиш да я подкрепиш като я споделиш в социалните мрежи или на твои приятели, за които решиш, че е полезна. За мен е важно твоето мнение по темата от статията, и ще се радвам да го споделиш в коментарите по-долу

Очаквай следващата статия на тема „Здраве”. Заедно с теб ще разлистим книгата на  Петър Димков – Лечителя, до която се допитвам от известно време: 
ПРИРОДОЛЕЧЕНИЕ И ПРИРОДОСЪОБРАЗЕН ЖИВОТ 
БЪЛГАРСКА НАРОДНА МЕДИЦИНА

Статията не е спонсорирана.

Следете всички публикации за Health / Здраве ТУК

Коментари