Денят на детето


Забързани в ежедневието си,  вглъбени в проблемите и рутината на живота си ние губим душата си. Забравяме какво е да мечтаеш и да се радваш на малките неща в живота...докато съдбата не ни върне обратно в детските години, гледайки през очите на нашите ... внуци. Може би от там идва и приказката, че внуците се обичат повече от собствените ни деца.




Децата са най-чистите създания на нашата планета. При тях няма омраза, интриги, лицемерие... и всички онези отношения, които ни "убиват" , малко по малко, ден след ден.

Независимо колко големи са децата ви, зарадвайте ги с нещо дребно за деня на детето, с което да напомним за детското в тях. 


Днес, гледайки през детските очи съм радостна, че все още имам на тази земя майка, която ми припомня, че и аз съм нечие дете!


     Детето в мен ме накара да избягам за малко от реалността и да ... празнувам. Споделям с вас малко снимки от празника в  Борисовата градина в София.









Честит празник на всички малки, големи и още по-големи деца!

* Публикацията не е спонсорирана
Може да следите всички  публикации с етикета Others / Други  ТУК



Коментари