КАКВО НИ ГОВОРИ ТЯЛОТО

Здравейте, Приятели!
Правите ли грешката да НЕ чувате тялото си?
Днес ми попадна една статия за това какво НЕ трябва да си купуваме от магазините и като влезем в хранителен магазин да четем етикетите със съдържанието на продуктите. Извинявам се, но ние в библиотека ли влизаме или в хранителен магазин! Не мога да разбера света – в името на печалбата сме склонни на самоунищожение!
 Това ме накара да си задам много въпроси...

Отровите, които поглъщаме имат негативни последици за нашето здраве. „Токсин” се отнася за всички тежки метали, химикали, замърсители, изкуствени хранителни съставки, пестициди и отрови, които причиняват увреждане на телата ни. Те могат да бъдат във водата, храната, въздуха.


     Какви са признаците за токсично претоварване и как си ги обяснявах аз, които могат да бъдат облекчени с Прочистване на организма или Детоксикация

- Постоянно чувство на умора и тежест – отдавах го на многото ангажименти
- Подуване на корема, газове и запек – при мен се прояви само с подуване на корема
- Хормонален дисбаланс – това се установи с кръвни изследвания
- Болки в ставите и сухожилията и мускулна слабост – не спортувах
- Главоболие – казвах си, че е от недоспиване
- Често боледуване
- Натрупани мазнини в корема – не спортувах
- Кожни проблеми, чупливи нокти и коса – косата ми падаше и на пипане беше ужасна
- Неконтролируем глад за вредна храна – ядеше ми се само сладко
- Раздразнителност и чести промени в настроението

     За всеки проблем на тялото ми аз имах готов отговор, без да се замисля ЗАЩО, а то крещеше за помощ!

     На какво живеех по време на моето токсично претоварване – банички, кифлички, шоколад (особено шоколад!), сладкиши ...
Доктора се чудеше от къде съм получила такова отвращение към храната!

     Септември месец 2017 година приятелка ми предложи да си закупя Synergy DETOX – 12 билки за цялостна ДЕТОКСИКАЦИЯ. Билките в този чай са смесени по оригинална рецепта на Петър Димков – Лечителя за „ПРЕЧИСТВАНЕ НА КРЪВТА”.


      Една кутия от чая стига за един месец, но при мен резултатите бяха невероятни – свалих мазнините натрупани около корема, започнах да спя нормално, имах енергия, коремните ми органи си подобриха функцията, косата ми на пипане не беше като слама.

     Смело го препоръчах на приятелки с различни проблеми и всяка ми обясняваше за чудото на билковите чайове от нашите „баберки” (както се изразява Петър Димков), защото на човек му действа най-добре това, което расте на земята на която се е родил!

Може да следите всички публикации за Health / Здраве ТУК

Коментари