Какво избирате - хоби или работа

Здравейте, Приятели!

     Направи хобито си работа, за да не ти се налага да работиш! И аз, като една умна жена съм направила точно това!

     Работя като Мениджър на екип в Avon. Една от привилегиите, които ми харесва (защото те са много) са срещите с момичетата от екипа на кафе. Avon ни запознава -  времето ни сприятелява. Затова много ни харесва да прекарваме времето си заедно и да побъбрим по женски за нещо различно от натовареното ни ежедневие.

     Днес заредена с положителна енергия от непланирана среща с приятни хора, реших да споделя  с вас повече за тези срещи.



     Говорим си за програмите, които компанията ни предоставя, за да спестяваме повече пари забавлявайки се, като доставяме радост във всяко женско сърце обичащо козметика и мода. Разглеждаме брошурата и всяка разказва какво използва и от какво е доволна – обменяме опит. Също така си припомняме какви подаръци очаква всяка от нас в зависимост от това, кой за колко пари пазарува.



     И за да ни е още по-забавно се разбрахме със затопляне на времето да си правим заедно екскурзии до различни дестинации в страната, а защо не и в чужбина.



Ще се радвам да съм полезна на всеки, който иска да се присъедини към екипа ни като Представител или Мениджър, и да се забавлява заедно с нас! 

Оставям данни за контакт с мен
 Лили Георгиева
телефон - 0896579982
e-mail: lilisa@abv.bg
Facebook  на лично съобщение
 Avon.bg форма за контакт с мен

Може да следите всички публикации за Avon ТУК


Очаквам Ви!

Коментари